Πόσους υδατάνθρακες πήρατε σήμερα

Δεν υπάρχει καμία δίαιτα που να μην εξορκίζει τους υδατάνθρακες αλλά αυτοί αποτελούν το πολύτιμο καύσιμο για την ενέργεια του οργανισμού.

Ο πρωταγωνιστικός τους ρόλος είναι να εφοδιάζουν τον οργανισμό με ενέργεια.

Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι βρίσκονται σε όλες τις κατηγορίες των βασικών τροφίμων του ανθρώπινου οργανισμού

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι ένα γραμμάριο υδατάνθρακα περιέχει 4 kcal ενώ όπως συνιστούν οι διαιτολόγοι η ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 1500 θερμίδες για γυναίκες και τις 25000 αντίστοιχα για τους άνδρες.

Ιδιαίτερα σημαντική για την κα΄λή υγεία είναι όλες οι κατηγορίες τροφίμων όπως είναι οι υδατάνθρακες λοι βιταμίνες ιχνοστοιχεία και η πρωτείνη.

Που βρίσκονται

Οι υδατάνθρακες βρίσκονται σε όσα τρόφιμα περιέχουν άμυλο όπως είναι το ψωμί το ρύζι, τα ζυμαρικά και σε άλλα.

Επίσης υδατάνθρακες περιέχονται στην ζάχαρη,στο μέλι αλλά και σε όλα τα φρούτα.

Οι υδατάνθρακες βρίσκονται και σε κάποια γαλακτομικά όπως είναι το γιαούρτι και το γάλα..

Υπάρχει όμως και μια κατηγορία υδατανθράκων, που δεν αποροφούνται από τον οργανισμό όπως είναι οι φυτικές ίνες οι οποίες είναι σημαντικές για την καλή λειτουργία του οργανισμού.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι φυτικές ίνες προλαμβάνουν τον καρκίνο παχεως εντέρου δίνουν το αίσθημα του κορεσμού και κάνουν καλό στο πεπτικό

πηγή mayo clinic

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Γιατί να επιλέξω τη μεσογειακή διατροφή;

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν

Top 5 Trends