Άδωνις Γεωργιάδης: Τριήμερη περιοδεία στη Βόρεια Ελλάδα – «Εργαζόμαστε για το καλύτερο ΕΣΥ όλων των εποχών»
Ο υπουργός Υγείας εγκαινίασε το πλήρως ανακατασκευασμένο Κέντρο Υγείας Θέρμης, ευχαρίστησε τους εργαζόμενους για την υποδοχή και έκανε λόγο...




