Tips για να βγείτε στην παραλία χωρίς άγχος!

Το άγχος της παραλίας διακατέχει πολλές γυναίκες οι οποίες πριν την εμφάνιση τους στην παραλία ακολουθούν εξαντλητικές δίαιτες για να χ'άσουν τα παραπανίσια κιλά. Υπάρχουν όμως και άλλοι τρόποι για να δείχνετε πιο αδύνατες. Δείτε ποιοι είναι αυτοί.

Βελτιώστε τη στάση του σώματος σας

Η καλή στάση του σώματος είναι ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να σας ταιριάζει το αγαπημένο σας μπικίνι.Μην καμπουριάζετε κρατήστε ίσια την πλάτη σας και τους ώμους σας προς τα πίσω.

Κάψτε θερμίδες

Προτιμήστε να τρώτε φρούτα ή λαχανικά και μειώστε την κατανάλωση ψωμιού,ζυμαρικών και φυσικά, τη ζάχαρη.

Φάτε πρωτεΐνη

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες μπορεί να σας βοηθήσουν να χορταίνετε πιο γρήγορα.Το αποτέλεσμα είναι ότι το στομάχι σας θα αισθάνεται πιο πλήρης και έτσι θα στέλνει μήνυμα στον εγκέφαλό σας, ότι δεν χρειάζεται να τρώτε περισσότερο.

Προτιμήστε τις σαλάτες

Οι σαλάτες μπορούν να σας βοηθήσουν για να μην φάτε γεύματα πιο παχυντικά. Αλλά να θυμάστε ότι δεν είναι όλες οι σαλάτες χαμηλές σε θερμίδες. Σάλτσες, έλαια, κρουτόν, μπέικον και άλλα προσθέτουν περισσότερες θερμίδες.

Περιορίστε το αλάτι

Κόψτε το αλάτι ώστε να μην κάνετε παρακράτηση υγρών.

Μπύρα; Όχι καλύτερα

Το αλκοόλ μπορεί να υπονομεύσουν το στόχο σας.

Σκεφτείτε ότι :

Μια μπύρα έχει περίπου 150 θερμίδες ενώ το αλκοόλ επιβραδύνει την ικανότητά σας να κάψετε λίπος.

πηγή:http://www.webmd.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν