Επίσκεψη Μητσοτάκη στο υπουργείο Υγείας: Με τετραψήφιο αριθμό η εξυπηρέτηση από το ΕΣΥ – Μέρα με τη μέρα κερδίζουμε το μεγάλο στοίχημα της Υγείας (φωτό)
Ολοκληρώθηκε η σύσκεψη στο Υπουργείο Υγείας - Τι συζήτησε ο πρωθυπουργός με την ηγεσία του υπουργείου




