Νέα πρόεδρος στην Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.)

  • Iatropedia newsroom
Ε.Ε.ΦΑ.Μ.
Καθήκοντα προέδρου στο νέο διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.) ανέλαβε η Ντανιέλα Μάλο, Marketing Manager στην εταιρεία ΒΙΑΝ.

Στην εκλογή της Ντανιέλας Μάλο ως  νέας προέδρου της προχώρησε η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.), κατόπιν της παραίτησης της Σοφίας Νάσιου από τη θέση της προέδρου για προσωπικούς λόγους.

Η νέα πρόεδρος της Ε.Ε.Φα.Μ. εξελέγη ομόφωνα από το ΔΣ της Εταιρείας στις 24 Μαρτίου 2021. Ακολούθως, το ΔΣ ανασυγκροτήθηκε ως εξής:

  • Ντανιέλα Μάλο, πρόεδρος
  • Παναγιώτης Μπατζιόλας, αντιπρόεδρος και συντονιστής Ομάδας Επικοινωνίας
  • Παναγιώτης Κοσμαράς, γενικός γραμματέας
  • Νεκτάριος Μανάτος, ταμίας
  • Μάνος Χριστοδουλάκης, μέλος
  • Παύλος Νικολάου, μέλος και συντονιστής Ομάδας Εκπαίδευσης
  • Κωνσταντίνος Ψυχούλης, μέλος, συντονιστής 13ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management
  • Ηλίας Στενός, αναπληρωματικό μέλος

Μετά την εκλογή της η νέα πρόεδρος της Ε.Ε.Φα.Μ. ευχαρίστησε θερμά τους συναδέλφους της για την εμπιστοσύνη τους. Δεσμεύθηκε επίσης να ανταποδώσει, υπηρετώντας «με σθένος και συνέπεια» το όραμα και την αποστολή της Ε.Ε.Φα.Μ.

«Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, θα εργαστούμε όλοι μαζί για τη διασφάλιση της βέλτιστης εκπαίδευσης, ενδυνάμωσης και διασύνδεσης των στελεχών της Φαρμακοβιομηχανίας, ώστε να δικαιώσουμε τον ρόλο της Εταιρείας μας ως μοχλού συνολικής προαγωγής του φαρμακευτικού κλάδου», τόνισε.

Η κυρία Μάλο εξειδικεύεται στη διαχείριση προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ και προϊόντων Αυτοφροντίδας στη ΒΙΑΝ. Από το 2013 είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση κορυφαίων προϊόντων αυτοφροντίδας στην Ελλάδα. Έχει διατελέσει Product Manager, Digital Manager, Market Research Manager και Key Account Manager για ευρύ φάσμα προϊόντων Αυτοφροντίδας σε εταιρείες του χώρου της υγείας.

Άρχισε τη σταδιοδρομία της στο Ινστιτούτο Ελληνικών Εξαγωγών Ελλάδος, έχοντας συμμετάσχει στη συγγραφή μελετών για την πορεία των ελληνικών εξαγωγών καθώς και των διμερών σχέσεων της Ελλάδας με άλλες χώρες. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Μάρκετινγκ και Ψηφιακής Επικοινωνίας από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχιούχος Διεθνούς Εμπορίου.