Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου στην Αθήνα

  • Μαρία Τσιλιμιγκάκη
"Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις με τον ασθενή στο επίκεντρο" είναι ο τίτλος του 10ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών. Το συνέδριο διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing (ΕΕΦαΜ).

Ενόψει της έναρξης των εργασιών του Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing, οι πρόεδροι της οργανωτικής επιτροπής, κκ Ολύμπιος Παπαδημητρίου (γενικός διευθυντής της Novo Nordisk και αντιπρόεδρος του ΕΕΦαΜ) και Θεόδωρος Τρύφων (αντιπρόεδρος της ΕΛΠΕΝ και πρόεδρος ΠΕΦ), παρουσίασαν την θεματολογία, τους ομιλητές και τις εκδηλώσεις που πλαισιώνουν την εκδήλωση.

Η πρόεδρος της διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΦαΜ, Ζωή Στεφανίδου παρουσίασε τους στόχους και τις δράσεις της Εταιρείας αναφερόμενη στα 25 χρόνια λειτουργίας της.

Ενώ η γενική γραμματέας ΔΣ του ΕΕΦαΜ, Σοφία Νάσιου παρουσίασε τα ¨Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing», τον μοναδικό στη χώρα μας θεσμό που επιβραβεύει τις καλύτερες και πιο καινοτόμες πρακτικές φαρμακευτικού marketing.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ