Πέντε συνήθειες που βλάπτουν τον ύπνο

Ο ποιοτικός ύπνος δεν είναι πολυτέλεια το βράδυ αντίθετα αποτελεί ασπίδα καλής υγείας. Μάλιστα όλες οι επιστημονικές μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πολύτιμος σύμμαχος υγείας είναι οι οκτώ με δέκα ώρες την ημέρα. Όμως αν ακολουθείται κάποιες κακιές συνήθειες είναι δυνατόν σας στοιχίσουν σε ώρες ύπνου. Δείτε ποιες είναι αυτές

Χρησιμοποιείτε την τεχνολογία

Σίγουρα η τεχνολογία έχει λύσει τα χέρια των περισσότερων όμως έχει προκαλέσει και διάφορα δεινά .Ένα από αυτά σχετίζεται με την κακή ποιότητα ύπνου. Το συχνό τσεκάρισμα του κινητού αλλά και των υπολοίπων μέσων κοινωνικής δικτύωσης βάζουν εμπόδια στον καλό ύπνο.

Βλάπτει η ΤV

Επίσης η ύπαρξη τηλεόρασης μέσω στο δωμάτιο αλλά και άλλων συσκευών που εκπέμπουν μπλε φως είναι δυνατόν να προκαλέσουν διαταραχές στον ύπνο.

Σταματήστε τους πολλούς καφέδες

Για να κοιμηθείτε σαν πουλάκι αποφύγετε να πίνετε καφέδες τουλάχιστον τρεις με τέσσερις ώρες πριν τον ύπνο. Εάν θέλετε ένα ρόφημα προτιμήστε όσα δεν περιέχουν καφείνη

Τέλος στα λιπαρά

Αποφύγετε πριν τον ύπνο να τρώτε φαγητά που περιέχουν πολλά λιπαρα ή είναι πικάντικα. Και αυτό γιατί κάποιες τροφές ενοχοποιούνται για την εμφάνιση της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.

Προτιμήστε να καταναλώνετε τρόφιμα που είναι ελαφριά και δεν σας επιβαρύνουν το στομάχι.

Φρένο στη σοκολάτα

Η σοκολάτα αλλά και όσα γλυκά περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες κακάο μπορεί να προκαλέσουν αϋπνία

http://www.webmd.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Από τι κινδυνεύετε όταν ο ύπνος δεν έρχεται;

Βρείτε πόσες ώρες ύπνου χρειάζεστε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν