Ο αντιδήμαρχος Βύρωνα απαντά για την κατάκοιτη ασθενή- Την βοηθούσαμε μέχρι το 2014

  • Μαρία Τσιλιμιγκάκη
Προς αποκατάσταση την αλήθειας που βιώνει εκείνος ως αρμόδιος αντιδήμαρχος Βύρωνα, ο κ. Σπυρόπουλος επικοινώνησε με το iatropedia και μας εξήγησε τι έχει συμβεί με την άπορη ασθενή που χρειάζεται Βοήθεια στο Σπίτι όπως κατήγγειλε ο αρμόδιος από το Κοινωνικό Ιατρείο Βύρωνα.

Όπως μας εξηγεί ο κ. Χρήστος Σπυρόπουλος, αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης του Δήμου Βύρωνα, «είμαι γιατρός στο επάγγελμα και σέβομαι το ιατρικό απόρρητο… Ο εν λόγω κύριος που σας έκανε την καταγγελία δεν σέβεται το ιατρικό απόρρητο και δίνει στην δημοσιότητα ονόματα ανθρώπων των οποίων δεν έχει πάρει την άδεια. Ενδεικτικά να σας πω ότι προ καιρού μας είχε έρθει ένα αίτημά του στο δημοτικό συμβούλιο να κάνουμε καταγγελία στην επιτροπή ΚΕΠΑ που έριξε το ποσοστό αναπηρίας σε ασθενή με ψυχιατρική νόσο. Παρουσία του δημοτικού συμβουλίου και πολιτών που παρίσταται στο συμβούλιο, ήθελε να αναφέρει την ακριβή ψυχική νόσο και το όνομα του δημότη αλλά τον εμποδίσαμε…

Σε ό,τι αφορά την συγκεκριμένη κυρία, σας ενημερώνω ότι εξυπηρετήθηκε από την κοινωνική υπηρεσία του Δήμου μας από το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι από το 2006 ως το 2014 χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά το 2014 η κυρία έδειχνε ότι δεν ήθελε να πηγαίνουν στο σπίτι της και τελικά το εξέφρασε και καθαρά και έτσι σταμάτησαν να την επισκέπτονται από το πρόγραμμα του Δήμου. Το θέμα αυτό το καταθέσαμε εγγράφως στον κ. Σουλιώτη που κάνει τώρα την καταγγελία. Και γι΄αυτό απορώ που μας κατηγορεί.

Σχετικά με την Βοήθεια στο Σπίτι: Εμείς δεν πάμε στα σπίτια από μόνοι μας. Πηγαίνουμε όταν μας καλεί ο ενδιαφερόμενος ή συγγενής του. Η θέση μας είναι ευαίσθητη και δεν μπορούμε να λειτουργούμε χωρίς έγκριση.

Όσο για την λειτουργία της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου και τα ΚΑΠΗ λειτουργούν από τις 7 το πρωί ως τις 3 το μεσημέρι (8ωρο). Οποιοσδήποτε πολίτης έχει πρόβλημα μπορεί να απευθυνθεί στην υπηρεσία αυτές τις ώρες καθημερινά. Και υπάρχουν διαθέσιμα και τα τηλέφωνα των αντιδημάρχων για έκτακτα περιστατικά τα Σαββατοκύριακα. Αυτό που αναφέρει ο κ. Σουλιώτης για ωράριο 4 ωρών αφορά μόνο το διάστημα που οι δημότες μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για προνοιακό επίδομα επειδή οι υπάλληλοι πρέπει να έχουν το χρόνο να επεξεργαστούν τους φακέλους που παρέλαβαν. Και να πούμε ότι έχουμε 800 δημότες που εξυπηρετούνται παίρνοντας κάθε 2μηνο το επίδομά τους αφού πρώτα περνούν την σχετική διαδικασία ελέγχου.

Τα επιδόματα τα παρέλαβε ως υποχρέωση ο Δήμος Βύρωνα από τον περασμένο Μάιο καθώς πριν τα χειριζόταν ο Δήμος Αθηναίων. Παρόλο που ο δημότης πήγαινε στην Αθήνα και λόγω φόρτου εργασίας των υπαλλήλων περίμενε επί ώρες στην ουρά και επί μήνες για να εγκριθεί η αίτησή του, σε εμάς σήμερα εξυπηρετείται σε μισή με μία ώρα και εγκρίνουμε τα επιδόματα μέσα σε ένα μήνα από την κατάθεση της αίτησης».

Διαβάστε εδώ την καταγγελία που είχε προηγηθεί σε ρεπορτάζ μας.