Μυστικά υγείας για μια επιτυχημένη δίαιτα

Το καλοκαιράκι είναι προ των πυλών και οι περισσότεροι κυρίως οι γυναίκες ξεκινούν κάποια δίαιτα για να χάσουν τα περιττά κιλά. Όμως οι περισσότεροι κάνουν ένα βασικό λάθος. Ακολουθούν στερητικές δίαιτες και δεν ακολουθούν το κανόνα των πέντε γευμάτων την ημέρα.

Έτσι οι ειδικοί επιστήμονες αναφέρουν ότι δεν θα πρέπει να παραλείπετε το πρωινό.

Τρώτε κάθε τρεις με τέσσερις ώρες

Πριν ξεκινήστε το γεύμα σας φάτε μία σαλάτα.

Βάλτε στο πιάτο σας λαχανικά, ώστε να χορτάσετε και να μην πάρετε επιπρόσθετες θερμίδες.

Καλό είναι να κάνετε εναλλαγές στα τρόφιμα που καταναλώνεται. Μην παραλείπετε από τη διατροφή σας να τρώτε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

Φάτε λαχανικά, ξηρούς καρπούς και άπαχες πρωτεΐνες, που θα σας χορτάσουν.

Καλό είναι να μην πίνετε αναψυκτικά αλλά νερό με γεύσεις

Προσπαθήστε να μην τσιμπολάγατε άσκοπα.

Σκεφτείτε πριν φάτε αν πεινάτε πραγματικά.

Μην τρώτε τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο. Μη βάζετε πολύ αλάτι στο φαγητό

αλλά προτιμήστε να βάζετε διάφορα μπαχαρικά και καρυκεύματα, για έξτρα γεύση.

Για να πετύχει η δίαιτα είναι σημαντικό να κοιμάστε έξι με οκτώ ώρες κάθε βράδυ

Για να κάνετε τον μεταβολισμό σας να τρέχει με χίλια όταν κάνετε ένα σετ ασκήσεων φροντίζετε να ξεκουράζεστε αμέσως μετά για 30 δευτερόλεπτα.

Πάρτε το απόφαση

Αν δεν το έχετε πάρει απόφαση μη ξεκινήστε δίαιτα.

http://secret.sok.kg/

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τι μπορείτε να πάθετε από τα παραπανίσια κιλά;

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν

Top 5 Trends