Οι 3 απλές διατροφικές αρχές για να χάσετε κοιλιακό λίπος καθώς μεγαλώνετε, σύμφωνα με διαιτολόγους

  • Μιχάλης Θερμόπουλος
λίπος
Δεν είναι όλο το λίπος στο σώμα σας το ίδιο σημαντικό για την υγεία.

Για παράδειγμα, μεγάλο μέρος του λίπους γύρω από την περιοχή της κοιλιάς σας ονομάζεται σπλαχνικό λίπος, το οποίο είναι γνωστό ως ο “επιβλαβής” τύπος λίπους.

Αυτό συμβαίνει επειδή το λίπος κάθεται γύρω από τα ζωτικά εσωτερικά σας όργανα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο ορισμένων ασθενειών.

Δυστυχώς, καθώς μεγαλώνετε, ο κίνδυνος να έχετε υπερβολικό σπλαχνικό λίπος στην πραγματικότητα αυξάνεται. Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι μέσω της άσκησης και της ενσωμάτωσης υγιεινών διατροφικών συνηθειών, μπορείτε να αρχίσετε να χάνετε το υπερβολικό σπλαχνικό λίπος γύρω από την περιοχή της κοιλιάς σας.

Δείτε τις 3 βασικές διατροφικές αρχές που συνιστώνται από τους ειδικούς και οι οποίες θα σας βοηθήσουν:

Αποφύγετε τα υπερβολικά σάκχαρα

Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Morgyn Clair, η μείωση της ζάχαρης (ιδιαίτερα των ζαχαρούχων ποτών) είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσετε το λίπος στην κοιλιά καθώς μεγαλώνετε. “Οι μελέτες δείχνουν σταθερά ότι η υπερβολική ζάχαρη οδηγεί σε ανεπιθύμητο λίπος, ειδικά λίπος που είναι αποθηκευμένο στην κοιλιά”, λέει.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition έδειξε ότι η τακτική κατανάλωση ροφημάτων με ζάχαρη συσχετίστηκε με αύξηση του όγκου του κοιλιακού λίπους στους ενήλικες.

Παρακολούθηση θερμίδων

Μια άλλη συμβουλή που έχει η Clair για όσους προσπαθούν να χάσουν λίγο λίπος στην κοιλιά καθώς μεγαλώνουν είναι να παρακολουθούν τις θερμίδες τους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και παρόλο που μερικοί μπορεί να είναι επιφυλακτικοί με αυτή τη διαδικασία, η Clair λέει ότι ίσως χρειαστεί να το κάνετε μόνο για λίγο, για να έχετε μια καλή ιδέα για το τι χρειάζεται το σώμα σας.

«Πολλοί υποτιμούν το πόσο πραγματικά τρώνε, γι’ αυτό προτείνω να παρακολουθείτε τις θερμίδες που καταναλώνετε για τουλάχιστον μια εβδομάδα, ώστε να μπορείτε να έχετε μια καλή εικόνα των συνηθειών σας. Αυτό καθιστά ευκολότερο να επισημαίνετε τα γεύματα και τις ημέρες που οι θερμίδες σας είναι πολύ υψηλές, γεγονός που συμβάλλει στην αποθήκευση υπερβολικού λίπους”, λέει η Clair.

Προτιμήστε δημητριακά ολικής αλέσεως

Είναι σώφρον να παρατήσετε το άσπρο ψωμί και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Elizabeth Ward, “η κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως αντί για εξαιρετικά επεξεργασμένα δημητριακά σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο για υπερβολικό κοιλιακό (σπλαχνικό) λίπος».

Πηγή: https://www.eatthis.com

φωτό: iStock

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτή είναι η καλύτερη διατροφή για το 2022, σύμφωνα με 27 κορυφαίους ειδικούς

6 διατροφικές αρχές για να “ξαναπάρει μπρος” η απώλεια βάρους, σύμφωνα με διαιτολόγους

Άσε κάτω το πηρούνι! Γιατί συνεχίζουμε να τρώμε παρόλο που έχουμε χορτάσει

Δείτε τι να πίνετε για λιγότερο ποσοστό σωματικού λίπους μετά τα 50, σύμφωνα με διαιτολόγο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν