Doritos και Cheetos χάνουν το έντονο πορτοκαλί χρώμα τους με νέες εκδόσεις χωρίς τεχνητά συστατικά
Η αλλαγή αυτή στα Doritos και τα Cheetos αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αλλαγής που βρίσκεται σε εξέλιξη στην PepsiCo, η οποία ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι θα επιταχύνει τη μετάβαση στη χρήση φυσικών χρωστικών στα τρόφιμα και τα ροφήματά της.
Παρόμοιες δεσμεύσεις έχουν αναλάβει και πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες τροφίμων, όπως η Kraft Heinz.
Η PepsiCo πωλεί στις ΗΠΑ Doritos και Cheetos με την επωνυμία Simply χωρίς τεχνητές χρωστικές από το 2002. Αλλά αυτά τα προϊόντα δεν έχουν σχεδιαστεί για να έχουν την ίδια γεύση με την «κλασική» έκδοση.
Η εταιρεία ανακοίνωσε, ωστόσο, ότι τα πρωτότυπα Doritos και Cheetos θα συνεχίσουν επίσης να κυκλοφορούν στην αγορά.
Φωτογραφία: iStock
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το λάθος που κάνουμε όταν μαγειρεύουμε κοτόπουλο και βάζουμε σε κίνδυνο την υγεία μας
Νέο χάπι μειώνει την «κακή» χοληστερίνη κατά 60%
4χρονο αγοράκι διαγνώστηκε με άνοια: Κρίσιμος ο επόμενος χρόνος για την έκβασή του




