Δείτε το μενού που ομορφαίνει!

Οι επιστήμονες είναι κατηγορηματικοί: Το τι βάζετε στο πιάτο σας είναι πιο σημαντικό από τις κρέμες που απλώνετε στο δέρμα σας.

Ο ευκολότερος τρόπος για να αποκτήστε υγιές δέρμα είναι να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή με άφθονο πόσιμο νερό. "Όσο πιο υγιεινά τα τρόφιμα καταναλώνετε, τόσο το καλύτερο για το δέρμα σας», λέει ο Samantha Heller, MS, RD, κλινικός διατροφολόγος στο NYU Medical Center στη Νέα Υόρκη City.

Όταν δεν τρώτε υγιεινά, μπορεί να δείχνετε μεγαλύτεροι και πιο κουρασμένοι. Μια ανθυγιεινή διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε πιο σοβαρές δερματικές παθήσεις, όπως ακμή, έκζεμα και ψωρίαση.

Ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή και πίνοντας άφθονο νερό είναι ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για λαμπερό δέρμα.

Ποια είναι αυτά

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα που είναι χαμηλά σε λιπαρά αποτελούν εξαιρετικές πηγές βιταμίνης Α, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των κυττάρων του δέρματος,Επίσης περιέχουν τα «ζωντανά» βακτήρια το οποία ωφελούν το πεπτικό σύστημα.

"Αν έχετε διαβήτη ή προβλήματα με το θυρεοειδή, είναι διπλά σημαντικό να τρώτε γαλακτοκομικά, επειδή το σώμα σας δεν μπορεί να μετατρέψει τη βήτα-καροτίνη σε βιταμίνη Α," λέει ο εμπειρογνώμονας διατροφής Liz Lipski, PhD, CCN, CHN.

Επίσης τα βατόμουρα, οι φράουλες, κα τα δαμάσκηνα είναι φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες. Το δέρμα μας εκτίθεται σε ελεύθερες ρίζες σε καθημερινή βάση. Οι ελεύθερες ρίζες προέρχονται από την έκθεση στον ήλιο ή τη ρύπανση, και είναι υπεύθυνα για την καταστροφή και της γήρανση του δέρματος.

Τα αντιοξειδωτικά όπως αυτά που βρίσκονται στα μούρα μπορεί να καταπολεμήσουν την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Άλλα τρόφιμα που είναι καλές πηγές αντιοξειδωτικών είναι οι αγκινάρες, τα φασόλια και τα δαμάσκηνα.

Βάλτε στο πιάτο σας ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα τα οποία περιλαμβάνουν το σολομό, τα καρύδια και λιναρόσπορο.

Πίνετε πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για τις αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες, καθώς και για την ικανότητά του να συμβάλει στην προστασία των κυτταρικών μεμβρανών.

Πίνοντας αρκετό νερό κάθε μέρα είναι καλό αφού κρατά τα κύτταρα του δέρματος ενυδατωμένα ενώ αποβάλλει με τον τρόπο αυτό τις διοξίνες.

πηγή:http://www.emedicinehealth.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτές είναι οι πιο πλούσιες τροφές σε αντιοξειδωτικά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν