Τριπλή βράβευση των εταιρειών Uni-pharma & InterMed

  • Ρούλα Τσουλέα
Uni-Pharma InterMed
Τρία βραβεία απέσπασαν οι εταιρείες Uni-pharma και InterMed στη διάρκεια του 20ου Φαρμακευτικού Συνεδρίου Hellas Pharm.

Τρία σημαντικά βραβεία-Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2019 απέσπασαν οι φαρμακοβιομηχανίες Uni-pharma και InterMed του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη (ΟΦΕΤ) το Σάββατο 16 Μαρτίου, στο πλαίσιο του 20ου Φαρμακευτικού Συνεδρίου & έκθεσης Hellas Pharm.

Οι συγκεκριμένες βραβεύσεις καταδεικνύουν ότι ο Όμιλος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη στοχεύει σε καινοτόμα προϊόντα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των ασθενών, αναδεικνύουν το ρόλο του φαρμακείου και στηρίζουν με θαρραλέες δράσεις την ελληνική κοινωνία.

Αναλυτικά τα βραβεία έχουν ως εξής:

Gold βραβείο στην InterMed για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.

Το βραβείο παρέλαβε ο Business Development Manager και μέλος του ΔΣ της InterMed Σπύρος Κίντζιος. Όπως τόνισε «αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα να βρίσκομαι ανάμεσά σας καθώς είμαι και ο ίδιος φαρμακοποιός».

Ο κ. Κίντζιος αναφέρθηκε στις εντατικές δράσεις της «Αποστολής Ζωής». Η «Αποστολή Ζωής» είναι ένα σημαντικό πρόγραμμα στο πλαίσιο της Στρατηγικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΟΦΕΤ, το οποίο υλοποιεί εθελοντικές προληπτικές ιατρικές και οδοντιατρικές εξετάσεις σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.

«Ο Όμιλος μας συνδυάζει το ηθικό επιχειρείν και οι επενδύσεις μας θα μπορέσουν να μεταμορφώσουν τη δουλειά μας ώστε να μπορούμε να βρισκόμαστε πάντα κοντά στους πολίτες που έχουν ανάγκη», υπογράμμισε.

Platinum βραβείο στην Uni-pharma για την διαφημιστική καμπάνια προϊόντος ή υπηρεσία φαρμακείου προς το κοινό.

Το Αριστείο παρέλαβε ο Εμπορικός Διευθυντής της Uni-pharma Αντώνης Παπαδόπουλος, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Η Platinum διάκριση για την διαφημιστική καμπάνια του straben στο φαρμακείο, μας γεμίζει με ικανοποίηση. Αφενός διότι πρόκειται για ένα πολύ δυναμικό νέο σκεύασμα που ενδείκνυνται για την βραχυχρόνια και συμπτωματική ανακούφιση του πονόλαιμου σε ενήλικες και παιδιά άνω των 12 ετών. Αφετέρου διότι η διαφημιστική καμπάνια του σκευάσματος –την οποία υλοποίησε η Phocus- είναι πολύ φρέσκια και αποτυπώνεται έντονα στη μνήμη.

»Η Uni-pharma φαρμακοβιομηχανία του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη η οποία συμπληρώνει πάνω από μισό αιώνα ζωής, παράγει προϊόντα φαρμακευτικά και ιατροτεχνολογικά, με στόχευση στον ασθενή και τις ανάγκες του και με σεβασμό στον Έλληνα φαρμακοποιό».

Gold βραβείο στην InterMed για λανσάρισμα νέου προϊόντος φαρμακείου.

Το Αριστείο παρέλαβε η Brand Manager της InterMed κυρία Μυρτώ Ράπτη, η οποία τόνισε μεταξύ άλλων: «Το λανσάρισμα νέου προϊόντος φαρμακείου που είναι τα αντιηλιακά Luxurius της InterMed, το οποίο διακρίθηκε με Gold βραβείο, αποτελεί μία σφραγίδα καταξίωσης όχι μόνο για το ίδιο το σκεύασμα, αλλά και για την φιλοσοφία της φαρμακοβιομηχανίας η οποία στοχεύει σε ιατροτεχνολογικά προϊόντα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.

»Στη λογική αυτή, στηρίζοντας πάντα τον ασθενή, τη δημόσια υγεία και το ελληνικό φαρμακείο, θα συνεχίσει να κινείται η InterMed και με σημαία της «Παραμένουμε και επενδύουμε στην Ελλάδα», παράλληλα με την έντονη εξωστρέφειά μας!».

Εξάλλου, οι δύο φαρμακοβιομηχανίες Uni-pharma & InterMed έλαμψαν στη διάρκεια του Hellas Pharm με ένα άκρως εντυπωσιακό περίπτερο στο εκθεσιακό Κέντρο Hellexpo στο Μαρούσι.

Την έκθεση – φαρμακευτικό συνέδριο Hellas Pharm, οργάνωσε ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής και εφέτος είχε ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς έκλεισε 20 χρόνια παρουσίας στα φαρμακευτικά δρώμενα.