Pfizer: Βράβευση της ενημερωτικής εκστρατείας «Νέοι Σε Επαφή με τη Ζωή»

  • Ρούλα Τσουλέα
Pfizer
Κατέκτησε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία προσωπικής φροντίδας, υγείας και ομορφιάς στα Influencer Marketing Awards για το βίντεο της ενημερωτικής εκστρατείας «Νέοι Σε Επαφή με τη Ζωή».

Σημαντική διάκριση στα εφετινά Influencer Marketing Awards απέσπασε το βίντεο της Pfizer Hellas για την ενημερωτική εκστρατεία της «Νέοι σε Επαφή με τη Ζωή».

Το βίντεο, που τιτλοφορείται «Πόσο “στενές” είναι οι επαφές σου;», απέσπασε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best in Personal Care, Health & Beauty».

Το βίντεο, που αναρτήθηκε στο YouTube, μία μητέρα παιδιών κοντά στην εφηβεία και ένας νεαρός ενήλικας συζητούν για την καθημερινότητα και τις συνήθειες των εφήβων και των νεαρών ενηλίκων. Μέσα από τη συζήτηση αναδεικνύονται, με διασκεδαστικό και άμεσο τρόπο, οι κίνδυνοι νόσησης από μηνιγγιτιδοκοκκική νόσο καθώς και η σημασία του εμβολιασμού για την πρόληψη της νόσου.

Την δράση υλοποίησαν η εταιρεία Στρατηγικής & Επικοινωνίας Stratcom και η εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ Digital Minds, σε συνεργασία με δύο γνωστούς δημιουργούς περιχεομένου (content creators).

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο πατώντας τον σύνδεσμο.