Τι να αλλάξετε για καλύτερη υγεία;

Δεν είναι εύκολο να αλλάξουμε συνήθειες από την μια μέρα στην άλλη. Αλλά αν θέλουμε να προστατεύσουμε την καλή υγεία μας επιβάλλεται να κάνουμε κάποιες μικρές αλλαγές

Όχι στους πειρασμούς

Σίγουρα κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στη θέα ενός γλυκού αλλά προσοχή στις υπερβολές.

Πρωινό καθόλου ή στο πόδι

Η πλειονότητα έχει την τάση να ξεκινά την ημέρα του χωρίς να τρώει πρωινό. Η κακή αυτή συνήθεια αυξάνει το αίσθημα της πείνας την υπόλοιπη ημέρα.

Επιλέξτε να φάτε ένα υγιεινό πρωινό το οποίο θα σας χαρίσει ενέργεια όπως είναι οι μπάρες δημητριακών

Ξεκινήστε γυμναστική

Μην παραλείπετε την τακτική άσκηση από την καθημερινότητα σας.

Βάλτε τη φόρμα σας και τα αθλητικά σας παπούτσια και ξεκινήστε την γυμναστική είτε κάνοντας αεροβική ή τζόκινγκ ή περπάτημα.

Πιείτε πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και δίνει το αίσθημα της χαλάρωσης

Όχι στις επεξεργασμένες τροφές

Βάλτε τέλος στις επεξεργασμένες τροφές και σε όσες τροφές περιέχουν πολλή ζάχαρη

Τρώτε υγιεινά

Αποκτήστε τη συνήθεια να τρώτε υγιεινά φαγητά τα οποία θωρακίζουν τον οργανισμό και του παρέχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Βάλτε στο πιάτο σας και στην διατροφή σας τις φυτικές ίνες, τα φρούτα και τα λαχανικά

πηγηhttp://www.heart.org

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πέντε συνήθειες που ραγίζουν την καρδιά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν