Πρωτόκολλο Συνεργασίας του ΙΣΑ με τον Συνήγορο του Καταναλωτή για την προστασία της Δημόσιας Υγείας

  • Iatropedia
Το Πρωτόκολλο Συνεργασίας υπέγραψαν σήμερα ο Πρόεδρος του ΙΣΑ Γεώργιος Πατούλης και ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης, με στόχο την ενίσχυση του πλαισίου προστασίας του καταναλωτή υπηρεσιών ιατρικής φύσεως καθώς και την αντιμετώπιση και αποκατάσταση των δυσλειτουργιών που παρουσιάζονται .

Στο Πρωτόκολλο Συνεργασίας προβλέπονται κοινές δράσεις, οι οποίες μεταξύ των άλλων προβλέπουν:

– τη δημιουργία ενός σταθερού πλαισίου συνεργασίας και αρωγής, με σκοπό την ανταλλαγή δεδομένων, σύμφωνα με το αντικείμενο και την αποστολή του κάθε φορέα.

– τη συνεργασία για την παροχή συνδρομής επί ζητημάτων ,για τα οποία απαιτούνται ειδικές γνώσεις της ιατρικής επιστήμης.

– την ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών υπηρεσιών υγείας, με την ταχύτερη και καλύτερη φιλική εξωδικαστική επίλυση των διαφορών.

– την καθιέρωση πλατφόρμας ανταλλαγής πληροφοριών με σκοπό την ενίσχυση της ορθής και δεοντολογικής άσκησης του ιατρικού λειτουργήματος και την ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης σε αυτό.

Ο πρόεδρος του Ι.Σ.Α. Γ. Πατούλης δήλωσε σχετικά ότι «η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας σε όλους τους πολίτες, αποτελεί προτεραιότητα για τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, σε συνδυασμό πάντοτε με τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης στις υπηρεσίες αυτές. Η συνεργασία με την Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Καταναλωτή και οι κοινές δράσεις και πρωτοβουλίες που θα αναλάβουμε, αποτελούν μία σημαντική καινοτομία, που αφενός υπηρετεί το στόχο μας και αφετέρου, διασφαλίζει στους πολίτες-καταναλωτές υπηρεσιών υγείας τα δικαιώματά τους. Ο Ι.Σ.Α. για μία ακόμη φορά, πρωτοπορεί και βάζει ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων της, τις ανάγκες των πολιτών».

Από την πλευρά του ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης δήλωσε ότι «το πρωτόκολλο συνεργασίας που υπογράψαμε σήμερα, με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών συμβάλλει, στη ενίσχυση των καλών πρακτικών που συνδέονται είτε ευθέως είτε εμμέσως με την παροχή υπηρεσιών υγείας. Συντελεί επιπλέον στην ενίσχυση της προστασίας των δικαιωμάτων των καταναλωτών υπηρεσιών ιατρικής φύσεως μέσα από τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και της διαδικασίας φιλικής επίλυσης διαφορών. Αυτή την περίοδο οφείλουμε όλοι να προσπαθούμε ακόμα περισσότερο και να γίνουμε αποτελεσματικότεροι σε κάθε επίπεδο. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον πρόεδρο Γεώργιο Πατούλη αλλά και το διοικητικό συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών για την άμεση ανταπόκριση και συνεργασία».