Πέντε τροφές με περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια!

Η βιταμίνη C είναι από τις πιο πολύτιμες και βασικές βιταμίνες για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Είναι, επίσης, γνωστό ότι τα εσπεριδοειδή και ειδικά τα πορτοκάλια είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Γνωρίζατε, ωστόσο, ότι υπάρχουν και αρκετές άλλες τροφές που αποτελούν καλύτερη πηγή της συγκεκριμένης βιταμίνης;

Ένα μεσαίο πορτοκάλι περιέχει περίπου 69,7 mg βιταμίνης C.

Δείτε μερικές από αυτές για να έχετε στο διαιτολόγιό σας εναλλακτικές επιλογές για την λήψη της βιταμίνης C.

Πιπεριές τσίλι: Μισή κούπα ψιλοκομμένες πιπεριές τσίλι περιέχει 17,8 mg βιταμίνης C.

Κόκκινες πιπεριές: Ναι, και πάλι πιπεριές! Οι κλασικές κόκκινες πιπεριές περιέχουν 190 mg βιταμίνης C.

Μπρόκολο: Με μόλις 30 θερμίδες ανά μερίδα, το μπρόκολο σας προσφέρει και 132 mg βιταμίνης C.

Παπάγια: Μία κούπα ψιλοκομμένη παπάγια έχει 88,3 mg βιταμίνης C.

Φράουλες: Μία κούπα από φράουλες περιέχει 84,7 mg βιταμίνης C.

http://www.health.com/

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Καρπούζι: Δεν θα πιστεύετε από πόσες ασθένειες προστατεύει!

Δείτε τα τρόφιμα που καθαρίζουν το συκώτι!

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν

Top 5 Trends