Όχι στην διαφήμιση των γιατρών λέει ο Πανελλήνιος

  • Μαρία Τσιλιμιγκάκη
Την επιβολή αυστηρών ελέγχων στη διαφήμιση ιατρικών υπηρεσιών, τόσο στα ΜΜΕ όσο και στο διαδίκτυο, ζητεί το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου.

Θέση του είναι, ότι πρέπει να σταματήσει η ανεξέλεγκτη διαφήμιση, μέσα από παρέμβαση των συναρμόδιων υπουργείων. Το ΔΣ του ΠΙΣ, μετά από πρόταση της Επιτροπής Ιατρικής Ηθικής και Δεοντολογίας του Ινστιτούτου Μελετών του ΠΙΣ, την οποία θα επεξεργαστεί η Νομική Υπηρεσία του Συλλόγου, θα υποβάλλει σχέδιο νομοθετικής ρύθμισης.

«Η υγεία είναι κυρίαρχο κοινωνικό αγαθό και όχι εμπορεύσιμο είδος. Ο προσανατολισμός του πολίτη, μέσα από τις διαφημίσεις, σε μεθόδους και θεραπείες μη τεκμηριωμένες, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη της αγωγής η οποία έχει συστηθεί σε κάθε ασθενή συνάνθρωπό μας από τον θεράποντα ιατρό του, επιφέρει τεράστιους κινδύνους και καταστροφικά αποτελέσματα» αναφέρει ο ΠΙΣ.