LEO Pharma Hellas: Εκστρατεία ενημέρωσης για την ψωρίαση

  • Ρούλα Τσουλέα
ψωρίαση Leo Pharma
Πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωρίαση πραγματοποιεί η φαρμακευτική εταιρεία Leo Pharma, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας (ΕΔΑΕ).

Πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωρίαση πραγματοποιεί η φαρμακευτική εταιρεία Leo Pharma. Η εκστρατεία τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας (ΕΔΑΕ).

Η εκστρατεία έχει ως κεντρικό μήνυμα «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της ψωρίασης». Στόχος της είναι η παρότρυνση των ασθενών με ψωρίαση να επισκεφθούν τον δερματολόγο τους, να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αναφορικά με τη νόσο, ώστε σε συνεργασία μαζί του να την αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά.

Επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας είναι ένα spot διάρκειας 39’’ το οποίο θα προβληθεί ως κοινωνικό μήνυμα έπειτα από έγκριση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ). Κεντρικό θέμα είναι αγαπημένες καθημερινές συνήθειες, που συχνά αποφεύγουν τα άτομα με ψωρίαση, όπως:

  • Το κολύμπι
  • Το γυμναστήριο
  • Η περιποίηση των μαλλιών
  • Οι αγορές στα μαγαζιά
  • Το beach volley
  • Η ποδηλασία
  • Η μαγειρική
  • Το θέατρο

Κεντρικό πρόσωπο του spot είναι ο γνωστός ηθοποιός Τάσος Ιορδανίδης. Απευθυνόμενος στους ασθενείς με ψωρίαση τους συμβουλεύει να μην αφήνουν τη νόσο να καθορίζει τις επιλογές τους. Τους παροτρύνει επίσης να επισκεφθούν τον  δερματολόγο τους για να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αντιμετώπισης της νόσου.

Και στο διαδίκτυο

Με στόχο τη διάδοση του μηνύματος σε όλη την Ελλάδα, η εκστρατεία θα «ταξιδέψει» και ψηφιακά στο Διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Οι ασθενείς με ψωρίαση μπορούν να επισκεφθούν:

Ο Γενικός Διευθυντής της LEO Pharma Hellas Νίκος Ραγκούσης αναφερόμενος στην εκστρατεία σημειώνει:  «Κάνοντας πράξη το «Δικαίωμα στην Υγεία», έναν από τους πέντε άξονες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στη LEO  Pharma Ηellas, στηρίζουμε ασθενείς με δερματικές παθήσεις και υλοποιούμε δράσεις που πρεσβεύουν την καινοτομία και την ισότιμη πρόσβαση στην υγεία. Πιστεύουμε ότι η γνώση είναι δύναμη και στηρίζουμε πολύπλευρα την ενημέρωση των ασθενών. Η ενημερωτική εκστρατεία στόχο έχει να παροτρύνει τους ασθενείς με ψωρίαση να “αναλάβουν δράση” με σκοπό την απόκτηση υγιούς δέρματος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους».

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας Δημήτρης Ρηγόπουλος, αναφερόμενος στην ενημερωτική εκστρατεία τόνισε: «Η ψωρίαση είναι μια αυτοάνοση, χρόνια, φλεγμονώδης νόσος. Προσβάλλει περίπου το 2% των Ελλήνων, με το 80% να πάσχει από ήπια έως μέτρια ψωρίαση. Είναι χαρακτηριστικό ότι έρευνες σε ασθενείς δείχνουν πως το 94% δυσκολεύονται στην καθημερινότητά τους. Επιπλέον, το 88% νιώθουν ότι επιβαρύνεται ουσιαστικά η ψυχολογία τους, με μείωση της αυτοπεποίθησής τους, αρνητική επίδραση στις σχέσεις τους και σε αρκετές περιπτώσεις στην παραγωγικότητά τους, με αποτέλεσμα να εγκαταλείπουν την θεραπεία. Στόχος μας είναι, μέσω της ενημερωτικής εκστρατείας, να παρακινήσουμε τους ασθενείς να επισκεφθούν τον δερματολόγο τους ώστε να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αποτελεσματικής αντιμετώπισης της νόσου».