H διοίκηση του νοσοκομείου Μυτιλήνης για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού μετά τον τοκετό

  • Αθηνά Γκόρου
Η διοίκηση του Νοσοκομείου Μυτιλήνης αναφέρει ότι τα ακριβή αίτια θα αποσαφηνιστούν μετά τη νεκροψία-νεκροτομή και τους προβλεπόμενους ελέγχους

Με ανακοίνωσή της, η διοίκηση του Νοσοκομείου Μυτιλήνης τοποθετήθηκε σχετικά με τον θάνατο της 36χρονης γιατρού, η οποία κατέληξε έπειτα από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν μετά από φυσιολογικό τοκετό.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η 36χρονη γέννησε με φυσιολογικό και μη επεμβατικό τοκετό στην 39η εβδομάδα κύησης, την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 στις 16:00, ένα υγιές θήλυ νεογνό.

Τις επόμενες ημέρες παρουσίασε επιπλοκές και το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου. Την Τρίτη 23 Ιουνίου διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» για περαιτέρω αντιμετώπιση.

Έχουν κινηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι οι γιατροί της Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής, καθώς και το σύνολο του προσωπικού του νοσοκομείου, είναι «βαθύτατα συντετριμμένοι» από την απώλεια της 36χρονης.

Παράλληλα, η διοίκηση γνωστοποιεί ότι έχουν ήδη κινηθεί όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση των συνθηκών του περιστατικού.

Όπως αναφέρεται, τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να διευκρινιστούν μετά την ολοκλήρωση της νεκροψίας-νεκροτομής και των υπόλοιπων προβλεπόμενων ελέγχων.

Συλλυπητήρια στην οικογένεια

Η ανακοίνωση καταλήγει με συλλυπητήριο μήνυμα προς την οικογένεια της εκλιπούσας.

«Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, η Ιατρική Υπηρεσία, καθώς και το σύνολο του ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Φωτογραφία: istock