ΕΟΠΥΥ: Νέο τηλεφωνικό κέντρο και νέα ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης για πολίτες και παρόχους

  • Γιάννα Σουλάκη
ΕΟΠΥΥ
Από τις 5 Μαρτίου 2025, η επικοινωνία με τον ΕΟΠΥΥ έγινε πιο απλή, γρήγορη και αποτελεσματική.

Βελτίωση της καθημερινής επαφής των πολιτών με τις υπηρεσίες υγείας επιδιώκει ο ΕΟΠΥΥ, εξασφαλίζοντας  με τις νέες υπηρεσίες επικοινωνίας που εγκαινίασε στις 5 Μαρτίου 2025, ταχύτερη εξυπηρέτηση, διαφάνεια και λιγότερη ταλαιπωρία.

Συγκεκριμένα, ο Οργανισμός προχώρησε σε μια σημαντική μεταρρύθμιση με την αναβάθμιση του τρόπου επικοινωνίας με τον πολίτη. Αυτή περιλαμβάνει, το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που εγκαινιάστηκε στις 5 Μαρτίου, αλλά και τη νέα κεντρική ψηφιακή εφαρμογή για τη διαχείριση αιτημάτων.

ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει

Ο ΕΟΠΥΥ εγκαινίασε συγκεκριμένα:

Νέο τηλεφωνικό κέντρο που καθοδηγεί τους πολίτες και τους παρόχους υγείας μέσα από ένα οργανωμένο σύστημα επιλογών.
Κεντρική ψηφιακή εφαρμογή που επιτρέπει την ηλεκτρονική υποβολή και παρακολούθηση αιτημάτων, μειώνοντας την ανάγκη φυσικής παρουσίας και τηλεφωνικών αναμονών.

Πώς εξυπηρετούνται οι πολίτες:

Καλώντας στον τηλεφωνικό αριθμό: 210 8110500, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν:

  •  Εξυπηρέτηση πολιτών: Πατώντας 1
  •  Εξυπηρέτηση παρόχων υγείας: Πατώντας 2
  •  ΑΔΕΣΥΠΑ (Ανεξάρτητη Διοικητική Επιτροπή Συμβάσεων και Παρακολούθησης): Πατώντας 3

🕘 Ώρες λειτουργίας:

  • Για πολίτες: 08:00 – 16:00
  • Για παρόχους υγείας & ΑΔΕΣΥΠΑ: 08:00 – 15:00

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του σχεδίου «Ελλάδα 2.0» και συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα NextGenerationEU.