Άδωνις Γεωργιάδης: Είμαι υπερήφανος για τον ψηφιακό βοηθό του ασθενούς

  • Αθηνά Γκόρου
Άδωνις Γεωργιάδης
Ο Προσωπικός Βοηθός Υγείας Πολίτη της εφαρμογής MyHealthApp παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από την ηγεσία των υπουργείων Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με την ΗΔΙΚΑ

Υπερήφανος δηλώνει ο Άδωνις Γεωργιάδης για τον ψηφιακό βοηθό του ασθενούς. «Τον ρωτάτε ό,τι θέλετε για το ιατρικό ιστορικό σας και σας απαντά αμέσως», έγραψε ο υπουργός Υγείας  σε ανάρτησή του στα social media. και συμπλήρωσε.

Επισήμανε ότι όλα γίνονται τώρα εύκολα και γρήγορα, ενώ, κλείνοντας την ανάρτησή του σημείωσε;«Όσοι δεν έχετε κατεβάσει ακόμη την ψηφιακή αυτή εφαρμογή μας κάντε το τώρα θα τρελαθείτε με την ευκολία»

 

Προσωπικός Βοηθός Υγείας Πολίτη: To MyHealthApp που «πηγαίνει την υγεία μπροστά»

Ο Προσωπικός Βοηθός Υγείας Πολίτη της εφαρμογής MyHealthApp παρουσιάστηκε σήμερα (Πέμπτη 11/12/2025) σε συνέντευξη Τύπου από την ηγεσία των υπουργείων Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με την ΗΔΙΚΑ.

Ο βοηθός αυτός συγκεντρώνει και οργανώνει βασικά στοιχεία του ιατρικού φακέλου του χρήστη, δίνοντας άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες όπως το ιστορικό εμβολιασμών, διαγνώσεις, φάρμακα που έχουν συνταγογραφηθεί, αποτελέσματα εξετάσεων, καθώς και δεδομένα για ανήλικα ή προστατευόμενα μέλη της οικογένειας. Επιπλέον, παρέχει ενημέρωση για εφημερεύοντα νοσοκομεία και ανοιχτά φαρμακεία, ενώ ο φάκελος του πολίτη ανανεώνεται συνεχώς με νέο υλικό.

Αν και προσφέρει μεγάλη ευκολία στον χρήστη, ο Προσωπικός Βοηθός δεν αντικαθιστά τον γιατρό, όπως τονίστηκε. Λειτουργεί αποκλειστικά ως σύστημα πληροφόρησης και οργάνωσης, επιτρέποντας στον πολίτη να έχει συγκεντρωμένα όλα τα δεδομένα της υγείας του χωρίς να δίνει ιατρικές συμβουλές ή να υποκαθιστά την ιατρική κρίση.

Ήδη το εργαλείο χρησιμοποιείται και από τους επαγγελματίες υγείας, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν με ασφάλεια το ιστορικό των ασθενών τους, βελτιώνοντας την ταχύτητα και την ποιότητα της διάγνωσης.

Ο υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε πως σκοπός της υπηρεσίας είναι να κάνει τις διαδικασίες περίθαλψης πιο απλές για όλους.

Μάλιστα, μοιράστηκε ένα προσωπικό παράδειγμα: ζήτησε από τον Ψηφιακό Βοηθό τα πρόσφατα επίπεδα χοληστερίνης του και η απάντηση εμφανίστηκε άμεσα.

Αυτή η αμεσότητα, όπως είπε, δείχνει πώς ο πολίτης μπορεί να βλέπει αποτελέσματα εξετάσεων, εκκρεμή παραπεμπτικά ή συνταγογραφήσεις και να κλείνει ραντεβού χωρίς καθυστερήσεις.

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρης Παπαστεργίου έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της ασφάλειας των δεδομένων.

Το σύστημα βασίζεται σε υποδομές της Oracle (OCI) και λειτουργεί σε ένα απολύτως προστατευμένο περιβάλλον, διασφαλίζοντας ότι οι πληροφορίες των χρηστών δεν βγαίνουν εκτός συστήματος και δεν κινδυνεύουν από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.

Όπως σημείωσε, η τεχνολογία είναι εκεί για να διευκολύνει τον πολίτη, όχι για να υποκαταστήσει τον ρόλο του γιατρού.

Φωτογραφία EUROKINISSI