Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο που προβλέπει ένταξη ορισμένων υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά
Κατατέθηκε το βράδυ της Τρίτης (23.06.2026) στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τίτλο «Ενίσχυση της εφαρμογής της ισότητας της αμοιβής μεταξύ ανδρών και γυναικών για όμοια εργασία ή για εργασία ίσης αξίας και λοιπές διατάξεις – Ενσωμάτωση Οδηγίας (Ε.Ε.) 2023/970 – Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις».
Η επεξεργασία του θα αρχίσει στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής την ερχόμενη Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026.
Στο β’ μέρος του νομοσχεδίου προβλέπεται, μεταξύ άλλων, η ένταξη ορισμένων υγειονομικών στο καθεστώς των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται στους εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ και στα νοσοκομεία και στα κέντρα υγείας του ΕΣΥ, οι οποίοι έχουν τις ειδικότητες:
- Των νοσηλευτών
- Των βοηθών νοσηλευτών
- Των οδηγών και των βοηθών ασθενοφόρων διασωστών
Οι εργαζόμενοι αυτοί είναι όσοι υπάγονται στη συνταξιοδοτική προστασία του Δημοσίου. Θα έχουν τη δυνατότητα ένταξης στο καθεστώς των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων (ΒΑΕ), τόσο ως προς την κύρια, όσο και ως προς την επικουρική ασφάλισή τους.
Φωτογραφία: Eurokinissi




