Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Πανελλήνιο Σύλλογο Επισκεπτών Υγείας (ΠΣΕΥ)

  • Ρούλα Τσουλέα
ΠΣΕΥ
Το νέο ΔΣ αναδείχτηκε σε εκλογές πριν από τρεις εβδομάδες. Η θητεία του θα είναι τριετής (2026-2029).

Σε σώμα συγκροτήθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Συλλόγου Επισκεπτών Υγείας (ΠΣΕΥ), το οποίο αναδείχτηκε μετά από εκλογές την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026.

Το νέο ΔΣ θα έχει θητεία από το 2026 έως το 2029. Η σύνθεσή του έχει ως εξής:

  • Πρόεδρος: Μαρία Σακουφάκη
  • Αντιπρόεδρος: Κυπαρισσένια Σαμαρά
  • Γενική γραμματέας: Δέσποινα Τοπάλη
  • Αναπληρώτρια γενική γραμματέας: Κωνσταντίνα Φούκα
  • Ταμίας: Σοφία Πολίτη
  • Μέλη: Ευαγγελία Μπακόλα, Αγάπη Κυρίτση, Αθηνά Τασιώνα, Μαντή Θεοφάνη

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Επισκεπτών Υγείας (ΠΣΕΥ) εκπροσωπεί τους επισκέπτες Υγείας – τους επαγγελματίες οι οποίοι είναι οι καθ’ ύλην  αρμόδιοι για τον σχεδιασμό και την διεξαγωγή προγραμμάτων αγωγής και προαγωγής υγείας με ένα αδιάλειπτο και συνεχόμενο  έργο.

Ο Σύλλογος ιδρύθηκε το 1985. Σήμερα αριθμεί πάνω από 2.000 μέλη σε όλη τη χώρα, που εργάζονται σε δομές αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας αλλά και στους ΟΤΑ Α’ & Β’ βαθμού.