Iatropedia

Janssen: Τριπλή βράβευση για την εκστρατεία «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη»

Η εκστρατεία έχει ως στόχο να δώσει στους ασθενείς το έναυσμα να σπάσουν τη σιωπή τους, να μιλήσουν ανοιχτά για τη ζωή τους με την κατάθλιψη, να εμπιστευτούν τους ειδικούς και τους ανθρώπους γύρω τους, και τελικά να την αντιμετωπίσουν.

Τρεις τιμητικές διακρίσεις έλαβε η Janssen Ελλάδος, η φαρμακευτική εταιρεία του Ομίλου της Johnson & Johnson, για την ενημερωτική εκστρατεία της «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη».

Η βράβευση έγινε στο πλαίσιο των εφετινών Healthcare Business Awards. Η  εκστρατεία έλαβε το αργυρό βραβείο για τον σκοπό και το περιεχόμενό της, στην κατηγορία «Δράσεις με στόχο την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και πρόληψη που υλοποιούνται σε συνεργασία με συλλόγους».

Την ίδια διάκριση απέσπασε και για τον κοινωνικό της αντίκτυπο, στην κατηγορία «Κοινωνική Ευαισθησία, Περιβάλλον & Διακυβέρνηση (ESG)». Διακρίθηκε επίσης στην κατηγορία «Επικοινωνία». Έλαβε το χάλκινο βραβείο για την επιτυχημένη επικοινωνιακή της στρατηγική και την αποτύπωση των μηνυμάτων της.

Η εκστρατεία αποτελεί σημαντική πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού. Τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας (ΕΨΕ) και του Ελληνικού Δικτύου Φροντιστών ΕΠΙΟΝΗ.

Στο επίκεντρό της βρίσκονται τέσσερα πρόσωπα διαφορετικών ηλικιακών ομάδων. Τα πρόσωπα αυτά ξεπερνούν τους φόβους, τις προκαταλήψεις και τις ανασφάλειες που αντιμετωπίζουν λόγω της ασθένειας. Με αυτό τον τρόπο η εκστρατεία στοχεύσει να δώσει το έναυσμα στους ασθενείς να σπάσουν τη σιωπή τους και να μιλήσουν ανοιχτά για τη ζωή τους με την κατάθλιψη.

Ένα βήμα πιο κοντά στην αποδοχή

«Μέσα από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση σημαντικών  πρωτοβουλιών ενημέρωσης, όπως η εκστρατεία «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη», υποστηρίζουμε τους ασθενείς και τις οικογένειες τους, ενδυναμώνουμε την κοινωνία στο σύνολό της», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Janssen Ελλάδος, Πολωνίας και Ρουμανίας κ. Christian Rodseth.

«Στη Janssen, εκτός από την επιστημονική καινοτομία, στηρίζουμε ακράδαντα και την αξία της ενημέρωσης των ασθενών και της ελληνικής κοινωνίας», τόνισε η υπεύθυνη Επικοινωνίας της Janssen Ελλάδος κυρία Κέλυ Σταυροπούλου. «Η κατάθλιψη αποτελεί ένα μείζον πρόβλημα που εκτός από την υγεία, έχει σημαντικό αντίκτυπο και στην κοινωνία. Με την καμπάνια «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη», στηρίζουμε ενεργά τους συμπολίτες μας κάθε ηλικιακής ομάδας, να ξεπεράσουν τις προκαταλήψεις και τους φόβους τους και να έρθουν ένα βήμα πιο κοντά στην αποδοχή και την αντιμετώπισή της».