Iatropedia

Η Bristol Myers Squibb Ελλάδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Εταιρικούς λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, YouTube και LinkedIn εγκαινίασε η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb Ελλάδας.

Όπως ανακοίνωσε η BMS, άνοιξε αυτούς τους τρεις διαύλους επικοινωνίας, επιδιώκοντας να προβάλλει την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία και το εύρος των δραστηριοτήτων της για τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων.

Στοχεύοντας στην ισχυροποίηση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ασθενείς, τους Επαγγελματίες Υγείας, τους θεσμικούς φορείς του κλάδου και την κοινότητα εν γένει, η BMS Ελλάδας έχει επιλέξει τις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και τις συνδυάζει δημιουργικά για να «αφηγηθεί» την ιστορία της και να δίνει το «παρόν» μέσα από τις δράσεις της.

Η κυρία Ελισάβετ Πρόδρομου, γενική διευθύντρια της BMS Ελλάδας, δήλωσε: «Σε μια χρονική συγκυρία όπου τα θέματα Υγείας κυριαρχούν στην επικαιρότητα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ισχυρά εργαλεία επικοινωνίας και διάχυσης της πληροφορίας, η Bristol Myers Squibb Ελλάδας γίνεται ενεργός συμμέτοχος στη διαδικτυακή συζήτηση γύρω από την επιστήμη της υγείας. Αξιοποιώντας την επιστήμη της επικοινωνίας, σκοπεύουμε να υπενθυμίσουμε πως κάθε μας δραστηριότητα έχει τον ίδιο απώτερο στόχο: να δημιουργούμε ισχυρό θετικό αποτύπωμα στις ζωές των ασθενών και των ανθρώπων με τους οποίους αλληλεπιδρούμε».

Το περιεχόμενο της επικοινωνίας της BMS αναπτύσσεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: Εταιρεία, Ζωή, Υγεία & Επιστήμη. Στο πλαίσιο αυτό, θα προβάλλονται το όραμα, οι αξίες και οι κοινωνικές και ενημερωτικές δράσεις της εταιρείας (εκστρατείες ενημέρωσης για σοβαρά νοσήματα, δράσεις υποστήριξης ασθενών, εκπαιδευτικές δράσεις για Επαγγελματίες Υγείας κ.ά.).

Ταυτοχρόνως, θα ενισχυθεί η προβολή των επιστημονικών δράσεων και των επιτευγμάτων της καινοτόμου επιστήμης της BMS στους Επαγγελματίες Υγείας. Επιπλέον, η BMS Ελλάδας στοχεύει να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ενδυναμώσει τη «φωνή» της στον διαδικτυακό διάλογο με τους εκπροσώπους των θεσμικών φορέων της Υγείας, αλλά και να ενισχύσει την εικόνα της ως εργοδότη επιλογής, με στόχο την προσέλκυση νέων ταλέντων.