Iatropedia

Healthcare Business Awards 2020: Τριπλή βράβευση της AstraZeneca για την καμπάνια «Η Δύναμη του μΑΖί»

Βραβεία σε τρεις κατηγορίες απέσπασε η AstraZeneca στη φετινή διοργάνωση των Healthcare Business Awards, για τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας.

Με κεντρικό μήνυμα: «Η Δύναμη του μΑΖί», η εταιρεία AstraZeneca βραβεύθηκe στη φετινή διοργάνωση των Healthcare Business Awards, σε 3 κατηγορίες, αποσπώντας δύο Silver και ένα Bronze βραβείο.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε τις ακόλουθες διακρίσεις στην ενότητα «Δράσεις για την αντιμετώπιση της Covid-19»:

2 Silver Awards στις κατηγορίες «Τεχνολογία και Καινοτομία» & «Ασφάλεια, Υποστήριξη και ενημέρωση των εργαζομένων»
1 Βronze Award στην κατηγορία «Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες»

Η κα Έλενα Χουλιάρα Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας & Κύπρου δήλωσε σχετικά: «Στην AstraZeneca εργαζόμαστε εντατικά ώστε να εξασφαλίζουμε τη σταθερή διάθεσή των φαρμάκων μας στους ασθενείς, καθώς και την ταυτόχρονη διασφάλιση της ασφάλειας, της ποιότητας και της αποτελεσματικότητάς τους. Στις προτεραιότητες μας εντάσσουμε την υποστήριξη της επιστημονικής και υγειονομικής κοινότητας, ενώ κύριο μέλημα μας είναι να φροντίζουμε για την ασφάλεια των εργαζόμενων μας. Είμαστε επομένως ιδιαιτέρως περήφανοι για την τριπλή διάκριση που απέσπασε η καμπάνια μας «Η Δύναμη του μΑΖί», σε μια τόσο σημαντική κατηγορία, με πολλές συμμετοχές και αξιόλογες πρωτοβουλίες εταιρειών του κλάδου, για την αντιμετώπιση του πρωτόγνωρου περιβάλλοντος που δημιούργησε η πανδημία. Με αισιοδοξία και συνέπεια στις αξίες της εταιρείας μας συνεχίζουμε τη συνεισφορά μας, αναλαμβάνοντας και συμμετέχοντας σε νέες πρωτοβουλίες, και ενισχύοντας την αξία της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας. Είμαστε μΑΖί στην πρώτη γραμμή, ενωμένοι ώστε να αντιμετωπίσουμε όλες τις προκλήσεις».

Στόχος του κεντρικού μηνύματος της καμπάνιας «Η Δύναμη του μΑΖί» είναι η ανάδειξη της σημασίας της ομοψυχίας και της κοινής προσπάθειας στην αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας. Στις δύσκολες στιγμές η δυναμική όλων μΑΖί πολλαπλασιάζεται. Όλοι γινόμαστε μια μεγάλη δύναμη, μια μεγάλη ομάδα, που μΑΖί θα παλέψουμε για να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία. Τη δημιουργική επιμέλεια της καμπάνιας ανέλαβε η Unlimited Creativity.

Αναλυτικότερα οι διακρίσεις ανά ενότητα:

Silver Award στην ενότητα «Τεχνολογία και Καινοτομία»

H AstraZeneca ανταποκρινόμενη στην ανάγκη για συνεχή ενημέρωση του ιατρικού προσωπικού πρώτης γραμμής, διοργάνωσε live web casts, όπου κορυφαίοι εμπειρογνώμονες και εκπρόσωποι της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας, συζήτησαν και αντάλλαξαν απόψεις και επιστημονικές γνώσεις σχετικά με την εξάπλωση της νόσου και την κλινική εμπειρία στη θεραπεία των ασθενών. Παγκοσμίως, η εταιρεία προχώρησε σε δωρεά 9 εκατομμυρίων ιατρικών μασκών για την υποστήριξη των εργαζομένων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, ενώ στην Ελλάδα η εταιρεία συμμετείχε στη συλλογική εθνική προσπάθεια του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) για την αντιμετώπιση της ταχείας εξάπλωσης της νόσου COVID-19 και των αυξημένων νοσοκομειακών αναγκών, προσφέροντας στο Υπουργείο Υγείας 4.000 ιατρικές μάσκες FFP2 ,10 οθόνες ζωτικών λειτουργιών ΜΕΘ και 43.000 PCR tests.

Silver Award στην ενότητα « Ασφάλεια, Υποστήριξη και ενημέρωση των εργαζομένων»

Για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων της, η AstraZeneca εφαρμόζει μέτρα για τη μείωση του κινδύνου εξάπλωσης και διάδοσης του SARS-CoV-2, θέτοντας σε εφαρμογή την τηλεργασία και λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους στη διανομή φαρμάκων. Στη διάρκεια του lockdown, ποικίλες ενέργειες πραγματοποιήθηκαν, με στόχο την ενίσχυση του ηθικού των εργαζομένων, οι οποίες περιλάμβαναν συμβουλευτική ψυχολογική υποστήριξη για μικρούς και μεγάλους, διάδραση και επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων.

Βronze Award στην ενότητα «Δράσεις Υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες»

Κατανοώντας την ανάγκη των ασθενών για επικοινωνία και θέλοντας να συμβάλλει στη βελτίωση των νέων συνθηκών ζωής, η εταιρεία υποστήριξε διαδικτυακά σεμινάρια που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Ένωση Ασθενών Ελλάδος, την Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου και το σύλλογο ασθενών «Άλμα Ζωής». Στις πρωτόγνωρες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, η AstraZeneca υποστήριξε το πρόγραμμα κατ΄ οίκον παράδοσης φαρμάκων της Patient Plus, με γνώμονα την απρόσκοπτη πρόσβαση των ογκολογικών ασθενών σε φάρμακα και θεραπείες.

Τα Healthcare Business Awards που διοργανώνονται από την Boussias Communications για 5η συνεχή χρονιά αναδεικνύουν και επιβραβεύουν την επιστημονική και την επιχειρηματική αριστεία, τις καινοτόμες δράσεις, τις βέλτιστες πρακτικές, τις πρωτοβουλίες αλληλεγγύης και τις αναπτυξιακές ενέργειες σε όλο το φάσμα της Υγείας.