Iatropedia

Υπηρεσίες υψηλής ποιότητας από την 1η «Φιλική προς τους Ασθενείς Κλινική»

Ένα από τα πλέον σύγχρονα διαγνωστικά, χειρουργικά και θεραπευτικά κέντρα στην Ελλάδα, η Ευρωκλινική Αθηνών πρωταγωνιστεί στο χώρο της ιδιωτικής υγείας από την ίδρυσή της το 1998. Με αίσθημα ευθύνης, παρέχει υπηρεσίες υγείας ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο κέντρο της Αθήνας, δίνοντας έμφαση στην προσωποποιημένη και εξατομικευμένη κλινική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση του κάθε ασθενή.

Πρόσφατα η Ευρωκλινική Αθηνών πιστοποιήθηκε ως η πρώτη «Φιλική προς τους Ασθενείς Κλινική» στην Ελλάδα και την Ευρώπη (“Patients’ Friendly Hospitals”). Στο πλαίσιο της πιστοποίησης, κεντρικό στόχο της Ευρωκλινικής αποτελεί η δημιουργία των καλύτερων δυνατών συνθηκών νοσηλείας και η δημιουργία αισθήματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης στους ασθενείς και συνοδούς, καθώς είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε δύσκολες ώρες να αισθάνονται ότι δεν είναι μόνοι τους.

Έτσι, η Ευρωκλινική Αθηνών καινοτομεί έχοντας δημιουργήσει το Σημείο Ε.Ν.Α. (Σημείο Εξυπηρέτησης Νοσηλευόμενων Ασθενών), όπου ο κάθε ασθενής συναντά τον Προσωπικό του Οδηγό.

Ο προσωπικός οδηγός βρίσκεται δίπλα στον ασθενή από τη στιγμή που θα κλείσει το ραντεβού μέχρι το εξιτήριό του, ώστε για οτιδήποτε χρειαστεί, να έχει έναν άνθρωπο δίπλα του να τον βοηθήσει, να τον κατευθύνει και να διαχειριστεί όλες τις απρόσωπες και τυπικές διαδικασίες του νοσοκομείου με ανθρωπιά, ευελιξία και κατανόηση.

Επιπρόσθετα, η ύπαρξη του Συντονιστή Εξυπηρέτησης στα εξωτερικά ιατρεία, δίνει τη δυνατότητα στους εξωτερικούς ασθενείς να έχουν το δικό τους άτομο που τους καθοδηγεί, φροντίζοντας για τη γρήγορη εξυπηρέτησή τους και επιλύοντας άμεσα τυχόν προβλήματα που ανακύπτουν.

Επιπλέον χρησιμοποιούνται δύο σημαντικά εργαλεία αυτοβελτίωσης. Η καταγραφή παραπόνων ασθενών και συνοδών, η οποία επιτρέπει κάθε τεκμηριωμένο παράπονο ή πρόβλημα να βρίσκει τη λύση του, και η μέτρηση της ικανοποίησης ασθενών η οποία δίνει την ευκαιρία της επιβεβαίωσης του επιπέδου της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Για την Ευρωκλινική Αθηνών ο ασθενής είναι πάνω απ’ όλα και η ανάγκη για ζεστή ατμόσφαιρα, φιλικά πρόσωπα, άνεση, ασφάλεια, ανθρώπινο ενδιαφέρον, σωστή καθοδήγηση και ουσιαστική υποστήριξη σε κάθε ιατρική πράξη ήταν, είναι και θα είναι πρώτη προτεραιότητα.