Σε σώμα συγκροτήθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Συλλόγου Επισκεπτών Υγείας (ΠΣΕΥ), το οποίο αναδείχτηκε μετά από εκλογές την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026.
Το νέο ΔΣ θα έχει θητεία από το 2026 έως το 2029. Η σύνθεσή του έχει ως εξής:
- Πρόεδρος: Μαρία Σακουφάκη
- Αντιπρόεδρος: Κυπαρισσένια Σαμαρά
- Γενική γραμματέας: Δέσποινα Τοπάλη
- Αναπληρώτρια γενική γραμματέας: Κωνσταντίνα Φούκα
- Ταμίας: Σοφία Πολίτη
- Μέλη: Ευαγγελία Μπακόλα, Αγάπη Κυρίτση, Αθηνά Τασιώνα, Μαντή Θεοφάνη
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Επισκεπτών Υγείας (ΠΣΕΥ) εκπροσωπεί τους επισκέπτες Υγείας – τους επαγγελματίες οι οποίοι είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι για τον σχεδιασμό και την διεξαγωγή προγραμμάτων αγωγής και προαγωγής υγείας με ένα αδιάλειπτο και συνεχόμενο έργο.
Ο Σύλλογος ιδρύθηκε το 1985. Σήμερα αριθμεί πάνω από 2.000 μέλη σε όλη τη χώρα, που εργάζονται σε δομές αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας αλλά και στους ΟΤΑ Α’ & Β’ βαθμού.