«Όταν κάποιος παίρνει εξιτήριο, μέσα σε 5 ημέρες θα λαμβάνει SMS με barcode για να αξιολογήσει τις υπηρεσίες που έλαβε – αν ήταν καθαρά τα σεντόνια, πώς ήταν το προσωπικό κ.ά.», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος δήλωσε ότι «κάθε μήνα θα δημοσιεύεται το σκορ» των νοσοκομείων.
Σε αυτήν την πρώτη φάση, η αξιολόγηση θα βασιστεί στην εμπειρία των ασθενών που νοσηλεύτηκαν σε Γενικό ή Πανεπιστημιακό νοσοκομείο και έλαβαν εξιτήριο. Από τον επόμενο Οκτώβριο το sms για την αξιολόγηση που θα αποστέλλεται στους πολίτες που θα παίρνουν εξιτήριο, θα επεκταθεί και για τα Tμήματα Eπειγόντων Περιστατικών, αλλά και για τα παιδιατρικά νοσοκομεία.
Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη:
Ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, υπογράμμισε πως είναι η πρώτη φορά που οι πολίτες αποκτούν θεσμικό ρόλο στην αξιολόγηση των νοσοκομείων. Όπως εξήγησε, το ερωτηματολόγιο θα καλύπτει το σύνολο της εμπειρίας του ασθενούς: καθαριότητα, φαγητό, εξυπηρέτηση και συμπεριφορά του προσωπικού.
Τα αποτελέσματα θα είναι άμεσα διαθέσιμα στις διοικήσεις των νοσοκομείων σε πραγματικό χρόνο, ώστε – θεωρητικά – να παρεμβαίνουν όπου χρειάζεται. Παράλληλα, τα δεδομένα θα φτάνουν και στο υπουργείο Υγείας, καθώς η απόδοση κάθε μονάδας θα συνδέεται άμεσα με την αξιολόγηση της διοίκησής της.