Πώς να φτιάξετε υγιεινό κέικ πρωτεΐνης με λιναρόσπορο

κέικ
Υπάρχουν τρεις τουλάχιστον καλοί λόγοι για επιλέξει κανείς  το συγκεκριμένο κέικ πρωτεΐνης!

Καταρχάς, είναι εξαιρετικά ελαφρύ, αφού δεν περιέχει καθόλου λιπαρά, παρά μόνο τα καλά λεγόμενα λιπαρά από τους μόλις 2 κρόκους αυγού και τα καρύδια. Δεύτερον είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, γεγονός που το καθιστά εξαιρετική τροφή για πριν και μετά την άσκηση. Και τρίτον είναι ο πλέον εύκολος τρόπος για να προσθέσουμε στη διατροφή μας τον εξαιρετικής θρεπτικής αξίας λιναρόσπορο.

Μερικές συμβουλές πριν την κουζίνα: Το αποτέλεσμα είναι αρκετά γλυκό, ωστόσο αν κάποιος το θέλει ακόμα πιο γλυκό δεν έχει παρά να διαλέξει πολύ ώριμες μπανάνες ή να προσθέσει 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη καρύδας. Επιπλέον, αν και δεν το έχει στη συνταγή του ταιριάζει ιδιαίτερα το τριμμένο γαρίφαλο για το άρωμα (μπορείτε να προσθέσετε 1/4 κ.γ), αλλά και το τριμμένο καρότο για πιο γλυκιά γεύση (1 φλιτζάνι θα ήταν αρκετό).

Διαβάστε περισσότερα στο dogma.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν