Οι … 4 «κρυψώνες» λίπους στο σώμα σας

waistline
...και πώς να τις … «πολεμήσετε»;

1. Τα χέρια μας! Ακόμα και αν διατρέφεστε σωστά και γυμνάζεστε 3 φορές την εβδομάδα, μπορεί να έχετε χαλάρωση και συσσωρευμένο λίπος στα «μπράτσα» και το εσωτερικό των χεριών σας. Καταρχήν, μπορείτε να «κατηγορήσετε» τη μαμά σας για τα γονίδια που σας κληροδότησε και επιπλέον πρέπει να ξέρετε ότι ελάχιστες ασκήσεις είναι αρκετά αποτελεσματικές στα συγκεκριμένα σημεία.

Πώς να το διορθώσετε; Ενσωματώστε στη διατροφή σας τα «καλά λιπαρά» γιατί είναι αυτά που θα σας βοηθήσουν να «καταπολεμήσετε» τα «κακά λιπαρά».

Αρχίστε να καταναλώσετε τροφές πλούσιες σε ω3 λιπαρά οξέα, όπως φρέσκο τόνο και σολομό.

Γυμνάστε συστηματικά τους τρικεφάλους (μυς στο πίσω μέρος των μπράτσων σας) με βαράκια του 1 κιλού.

2. Η «κοιλιά» μας! Δυστυχώς οι περισσότερες γυναίκες είναι γενικά «καταδικασμένες» να έχουν αρκετό λίπος σε αυτή περιοχή σε σχέση με τους άνδρες. Επιπλέον, οι μεγάλες αυξομειώσεις της γλυκόζης (ζαχάρου) στο αίμα μπορεί να επιδεινώσουν την κατάσταση, όπως και η λήψη αντισυλληπτικών χαπιών, γιατί τα οιστρογόνα (που υπάρχουν σε αυτά) ενεργοποιούν τα ένζυμα που ευθύνονται για την αποθήκευση του λίπους.

Πώς να το διορθώσετε; Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ και σταθεροποιείστε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αν δεν έχετε αποτέλεσμα ίσως ήρθε η ώρα για ένα τσεκ – απ, γιατί το επίμονο πάχος γύρω από την κοιλιά σας ίσως είναι πρόωρο ίχνος διαβήτη, υψηλής αρτηριακής πίεσης ή καρδιοπάθειας.

3. Το Στήθος μας! ΝΑΙ! ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!!! αλλά μην βιάζεστε να χαρείτε! Αν ξαφνικά “ανεβήκατε” νούμερο στο σουτιέν σας, ίσως σημαίνει ότι έχετε κατακράτηση υγρών, γιατί σύντομα θα αδιαθετήσετε. Και αν πραγματικά το στήθος σας έχει μεγαλώσει, χωρίς να έχετε πάρει βάρος, ίσως το έχετε παρακάνει με το τσιγάρο και το ποτό. Τότε, η υφή του και το σχήμα στο στήθος σας θα θυμίζει αυτή της κυτταρίτιδας, γιατί το συκώτι σας δεν θα δουλεύει σωστά λόγω τοξινών.

Πώς να το διορθώσετε; Μην καπνίζετε και μην πίνετε! (όσο πιο δυνατό είναι ένα ποτό τόσο περισσότερο επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας, γι’αυτό προτιμήστε ένα ποτό με λιγότερο αλκοόλ.

4. Οι γοφοί μας, οι γλουτοί μας, οι μηροί μας! Αν κάνετε καθιστική ζωή έχετε περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσετε συσσωρευμένο λίπος στις παραπάνω περιοχές. Γιατί το λεμφικό σας σύστημα που βοηθάει στην αποβολή των παχυντικών τοξινών, μπορεί να επιβραδύνει την λειτουργία του και να γίνει κατακράτηση.

Αν ο ψυχισμός σας βρεθεί σε άσχημη κατάσταση, «σας πήρε από κάτω η οικονομική κρίση», τότε υπάρχει πιθανότητα να πάρετε βάρος σε αυτές τις περιοχές.

Πώς να το διορθώσετε; Περπατήστε για να ξεχαστείτε. Δοκιμάστε το μασάζ γιατί το μασάζ βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και καταπολεμάει την κυτταρίτιδα. Επιπλέον βοηθάει το λεμφικό σας σύστημα να λειτουργεί σωστότερα. Μην ξεχνάτε το… νερό! Καλό είναι να πίνετε περίπου 1,5 λίτρο καθημερινώς για να δείτε τα αποτελέσματα που … επιθυμείτε!!!

Δείτε επίσης:

Κίνδυνος ηπατίτιδας στα κέντρα περιποίησης;

Ποιος τύπος γυναίκας πίνει περισσότερο;

Αλκοόλ: Υπάρχουν οφέλη από την κατανάλωση του;

Τι είναι το Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών;

Διαβάστε περισσότερα για το διαβήτη

Μπορεί να σκοτώσει η υπερβολική κατανάλωση νερού;

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Όλες οι ειδήσεις
Top 5 Trends

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν