Δέκα βήματα για λαμπερή και υγιή επιδερμίδα πριν το καλοκαίρι!

d9845cbbc960192dc9a7858e850f61d7.jpg
Αμφισβήτητα δεν υπάρχει γυναίκα που να μην έχει ζηλέψει το λαμπερό δέρμα των διάσημων μοντέλων.Ωστόσο η πλειοψηφία φαίνεται πως αγνοεί τους...αόρατους εχθρούς της επιδερμίδας. Σύμφωνα με νεότερες μελέτες που πραγματοποιήθηκαν απέδειξαν ότι είναι το άγχος, η έλλειψη σωστής διατροφής, το κάπνισμα, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και η έκθεση στις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου προκαλούν θαμπάδα και πρόωρες ρυτίδες στο δέρμα.

Ωστόσο με απλά μυστικά σε συνδυασμό με την κατάλληλη διατροφή θα μπορέσετε να αποκτήσετε την επιδερμίδα μωρού παιδιού.

συχνός καθαρισμός

Κάντε ρουτίνα τον καθημερινό καθαρισμό με ένα σαπούνι. Με αυτόν τον τρόπο, θα απομακρύνετε τη σκόνη και τα υπολείμματα του μακιγιάζ και θα φρεσκάρετε το δέρμα σας. Για το λόγο αυτό πριν πέσετε για ύπνο φροντίστε να καθαρίσετε πολύ καλά το πρόσωπο σας με τα ειδικά προϊόντα καθαρισμού ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδας σας.

αντηλιακή προστασία

Το αντηλιακό δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο το καλοκαίρι αλλά όλες τις εποχές.

Ένα αντηλιακό με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 30 προστατεύει το δέρμα από τις βλαβερές υπεριώδεις ακτινοβολίες του ήλιου.

απολέπιση

Ένας καλός τρόπος για να απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα και να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματος είναι η απολέπιση. Αν επιλέξετε τη μέθοδο αυτή οι ειδικοί συνιστούν να μην γίνεται σε καθημερινή βάση γιατί τότε το δέρμα ταλαιπωρείται και αγριεύει.

ελιξίριο νεότητας οι τροφές

Η κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, νερό, φυσικών χυμών έχει αποδειχθεί ότι διατηρεί φρέσκια και νεανική την επιδερμίδα αφού αποβάλλει τις τοξίνες από τον οργανισμό.

Κόκκινα σταφύλια: Σύμφωνα με μελέτες , τα κόκκινα σταφύλια φαίνεται πως έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες, αφού είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, μέταλλα και βιταμίνες.

Σολομός: Το συγκεκριμένο ψάρι, όπως και όλα τα άλλα (σαρδέλες, σκουμπρί κ.λπ.), περιέχουν ω-3 λιπαρά οξέα που ενυδατώνουν την επιδερμίδα ενώ αυξάνουν την παραγωγή του κολλαγόνου και της ελαστίνης που με τη σειρά τους χαρίζουν φωτεινό και σφριγηλό δέρμα.

Καστανό ρύζι: Η κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης είναι το μυστικό για να διατηρούμε τη σιλουέτα μας. Επίσης συμβάλλει στη ρύθμιση της σμηγματόρροιας. Εάν λοιπόν έχετε πρόβλημα ακμής, προτιμήστε τα.

Ντομάτα: Πλούσια σε λυκοπένιο, μια καροτενοειδή χρωστική ουσία που αποτελεί ασπίδα προστασίας από την υπεριώδη ακτινοβολία, προφυλάσσει από τη φωτογήρανση και αυξάνει τα επίπεδα κολλαγόνου. Το τελευταίο αποτελεί βασικό συστατικό του οργανισμού για όμορφο, νεανικό δέρμα. Όσο μεγαλύτερα αποθέματα έχουμε, τόσο καλύτερα.

μακριά..από κακές συνήθειες

Το κάπνισμα και το αλκοόλ μπορεί να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα υγείας, εκτός από δερματικές παθήσεις, όπως η πρόωρη γήρανση του δέρματος και οι ρυτίδες.

οξυγονωθείτε μέσω της άσκησης

Οποιαδήποτε μορφή άσκησης όπως χορός, περπάτημα, ποδηλασία, jogging ,yoga ενδυναμώνει και σφίγγει το σώμα, ενώ χαρίζει στην επιδερμίδα μια πιο λαμπερή όψη. Κατά την διάρκεια της άσκησης το σώμα προσλαμβάνει οξυγόνο, πολεμώντας ενάντια στο σχηματισμό ελεύθερων ριζών, που ευθύνονται μεταξύ άλλων και για την πρόωρη γήρανση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Σε ποιες χώρες κάνεις το καλύτερο σεξ;

Ποια φρούτα αδυνατίζουν;

Δείτε τις καλύτερες και χειρότερες χώρες για να γίνεις μάνα!

Είχαν ερωτικές επαφές οι Homo Sapiens με τους Νεάντερταλ;

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Όλες οι ειδήσεις
Top 5 Trends

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν