Κηπουροί…στο 166; Ποιοι θα σηκώνουν τα τηλέφωνα στο ΕΚΑΒ;

  • Iatropedia
Μπορεί σε ορισμένες υπηρεσίες Υγείας να υπάρχουν κενά στο προσωπικό, οι αρμόδιοι όμως βρίσκουν πάντα τις …κατάλληλες λύσεις. Στο ΕΚΑΒ που παράσχει ακόμη και τηλεφωνικά ιατρική βοήθεια είναι πολύ πιθανό να δούμε σύντομα ακόμη και δημοσίους υπαλλήλους διαφόρων ειδικοτήτων. Δείτε τι καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ.

Αναστάτωση έχουν προκαλέσει στους εργαζόμενους τους ΕΚΑΒ δηλώσεις του Αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μάριου Σαλμά ότι θα γίνουν μετατάξεις διοικητικών υπαλλήλων από διάφορους τομείς του δημοσίου στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ.

Ωστόσο οι εργαζόμενοι στο φορέα διαμαρτύρονται έντονα καθώς σημειώνουν ότι έχουν κάνει ειδική εκπαίδευση πολλών ωρών και δεν μπορούν να δοθούν οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες σε υπαλλήλους χωρίς εκπαίδευση.

Την ώρα μάλιστα που υπάρχουν 2000 αριστούχοι πιστοποιημένοι Διασώστες αδιόριστοι.

Όπως σημειώνουν: «Ο παγκόσμιος οργανισμός υγείας αναφέρει στους στόχους και το σκοπό των συντονιστικών- τηλεφωνικών κέντρων επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας ότι αντικείμενο έχουν μεταξύ άλλων:

· Την ιεράρχηση ανάλογα με το επίπεδο του επείγοντος (διαλογή) ώστε να καθοριστεί η άμεση ανταπόκριση.

· Την ιεράρχηση ανάλογα με το επίπεδο της ανάγκης ώστε να καθοριστεί ο τύπος της απάντησης/ ανταπόκρισης.

· Την παροχή οδηγιών πρώτων βοηθειών και διαχείριση του περιστατικού προ αφίξεως του ασθενοφόρου».

Και καταλήγουν ότι με βάση όλα τα παραπάνω η διαχείριση των κλήσεων των επειγόντων περιστατικών απαιτεί εξειδικευμένο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό το οποίο θα πρέπει να έχει εμπειρία στην προνοσοκομειακή φροντίδα ως Διασώστης-Πλήρωμα Ασθενοφόρου.