Η DEMO στηρίζει διημερίδα για την «Επιχειρηματικότητα και την Επικοινωνία Υγείας

  • Μαρία Τσιλιμιγκάκη
Η βιομηχανία φαρμάκων DEMO ΑΒΕΕ για ακόμα μία χρονιά είχε ενεργό συμμετοχή στην 7η Διημερίδα και Έκθεση «Επιχειρηματικότητα και Επικοινωνία Υγείας», η οποία πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 5 και 6 Μαρτίου στο Metropolitan Expo.

Με 68 ομιλητές, 27 Ομιλίες, 9 στρογγυλά τραπέζια και 4 εργαστήρια, η 7η ∆ιηµερίδα και Έκθεση «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ» επικεντρώθηκε σε θέµατα Marketing και διαχείρισης, επικοινωνίας και πιστότητας πελάτη, τεχνολογίας και συστηµάτων πληροφορικής, εξοπλισµού, καθώς και νέων τάσεων στο επάγγελµα, τοµείς που καλούνται να αντιμετωπίσουν στην δύσκολη πλέον καθηµερινότητά τους οι επαγγελματίες υγείας.

Οι συμμετέχοντες γιατροί και φαρμακοποιοί από Ελλάδα και Κύπρο είχαν την ευκαιρία να περάσουν από το stand της εταιρείας DEMO και να ενημερωθούν για τα δύο Μη Συνταγογραφούμενα προϊόντα της, New Sept Total και Rinophar.

To Newsept total, είναι το μοναδικό διάλυμα πολλαπλών χρήσεων για τους φακούς επαφής που περιέχει εκχύλισμα χαμομηλιού, γεγονός που το κάνει να δρα ως καταπραϋντικό. Κυκλοφορεί σε συσκευασίες των 500ml, των 100ml και σε αμπούλες των 10ml.

Το Rinophar, αποστειρωμένο διάλυμα φυσιολογικού ορού για την μύτη, τα αυτιά και τα μάτια, για όλη τη οικογένεια, είναι συσκευασμένο σε πλαστικές αμπούλες των 5ml.

Η εταιρεία DEMO για περισσότερα από 50 χρόνια βρίσκεται στο πλευρό των επαγγελματιών υγείας και του καταναλωτικού κοινού, διαθέτοντας στην ελληνική αγορά προϊόντα υψηλής ποιότητας.