Δείτε τα top τρόφιμα που περιέχουν σίδηρο!

3d9f40b2ce50f8cb0f8c1e26ed684b90.jpg
Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Αν δεν λαμβάνεται σε ικανοποιητικές πόσοτητες από τα τρόφιμα τότε εγκυμονούνται διάφοροι κίνδυνοι.

Βοδινό κρέας

Αν είστε λάτρης του βόειου κρέατοςτότε ο οργανισμό σας δεν θα μείνει ποτέ από σίδηρο. Μόνο ένα φιλέτο περιέχει 3,2 γραμμάρια σιδήρου.

Πόσο σιδήρο θα πρέπει να λαμβάνετε κάθε μέρα; Εξαρτάται από την ηλικία και το φύλο σας. Οι άνδρες χρειάζονται 8 χιλιοστόγραμμα (mg). Οι γυναίκες θα πρέπει να παίρνουν 18 mg έως 50 ετών,

Κοτόπουλο

Το κοτόπουλο είναι μια καλή πηγή σιδήρου. Δοκιμάστε γαλοπούλα, ή πάπια.

Σκούρα, φυλλώδη λαχανικά

Αν ψάχνετε για ένα νόστιμο πιάτο, το σπανάκι, το κατσαρό λάχανο, και τα λάχανα μπορεί να σας δώσουν μια ικναοποιητική ποσότητα σιδήρου.

Ψάρια

Τόνος, σαρδέλες, σκουμπρί και ο μπακαλιάρος είναι πολύ καλές πηγές σιδήρου.

Γαρίδες και Στρείδια

Οι γαρίδες και τα στρείδια είναι πλούσια σε σίδηρο..

Αυγά

Ομελέτα, βραστά ή με οποιοδήποτε τρόπο και αν τα μαγειρέψετε θα πάρετε μια υγιή δόση του σιδήρου.

Φρέσκα Φρούτα

Το καρπούζι είναι περισσότερο από μια δροσιστική απόλαυση. Ένα μικρό κομμάτι μπορεί να σας δώσει 3 mg σιδήρου. Πέντε σύκα έχουν το ίδιο ποσό ενώ μια μπανάνα 1 mg και ένα μήλο μόλις 0.5.

http://www.webmd.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πως να δυναμώστε το αίμα σας με χάπια σιδήρου

image description

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ζάλη, ή αλλιώς ζαλάδα, είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να οριστεί ως το αίσθημα αστάθειας ή απώλειας της...

Κάντε αναζήτηση στην εγκυκλοπαίδεια υγείας του iatropedia.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Όλες οι ειδήσεις
Top 5 Trends

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

image description

Δείτε ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν