Δείτε πως η μόδα »χτυπά» την ψωρίαση!

  • Iatropedia
Με το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;», η δράση παροτρύνει το κοινό να κατανοήσει καλύτερα την πραγματικότητα που βιώνουν οι ασθενείς με Ψωρίαση και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις του.

Η βιοφαρμακευτική AbbVie, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που έχει ως επίκεντρο τους ασθενείς και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, θα συμμετέχει στο φετινό AthensExclusive Designers Week με μια πρωτοποριακή ενέργεια που στόχο έχει να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την Ψωρίαση, ένα μη μεταδοτικό νόσημα από το οποίο πάσχουν περίπου 220.000 συνάνθρωποί μας στην Ελλάδα.

Με το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;», η δράση παροτρύνει το κοινό να κατανοήσει καλύτερα την πραγματικότητα που βιώνουν οι ασθενείς με Ψωρίαση και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις του.

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014 στις 18:30 στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής (Λ. Συγγρού 103-105 έναντι Παντείου Πανεπιστημίου) θα πραγματοποιηθεί ένα specialhappening σε συνεργασία με τον ανερχόμενο σχεδιαστή Stylianos.

Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια του Athens Exclusive Designers Week (24-27 Οκτωβρίου 2014) θα λειτουργεί ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο στο χώρο της διοργάνωσης, απ’ όπου θα διανέμεται ενημερωτικό υλικό του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση & Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ» σχετικά με τη νόσο και τις επιπτώσεις της στην ποιότητα ζωής των ασθενών.

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσια των προσπαθειών της AbbVie να θέσει τους ασθενείς με Ψωρίαση όχι μόνο στο επίκεντρο των ενεργειών της ως εταιρεία, αλλά και στο προσκήνιο του κοινωνικού ενδιαφέροντος.